søndag den 31. oktober 2010

Åh nej, den er væk!

Jeg var lige blevet færdig med et projekt. Jeg var ved at strikke en lille undertrøje/vest til lille Rita. Den var i lækker brun uld/alpaka. Jeg var ved at hækle musetakker i svag lyserød alpaka i ærmegabene da jeg mistede den. Den blev tabt foran Føtex, jeg ringede derind så snart jeg opdagede det, men desværre, den var ikke blevet fundet. Jeg har været inde i dag og lede efter den. Men nej der er væk! Jeg havde gjort mig SÅ umage og det havde taget mig SÅ lang tid, og nu er den bare væk! Jeg kunne tude over det.

MEN!!! Jeg har tænkt mig at lade som om en anden baby får lov at bruge den, og at det var en slags prøve. Nu strikker jeg den igen i et nummer større til skønne Anne Sofie, en anden venindes datter, så køber jeg nyt garn til Rita i morgen og laver hende en ny. Måske det i sidste ende er meget godt, som grøn strikker bliver jeg da erfaren i netop denne opskrift!

Eneste billede af Ritas vest.........
Imens den lå i stræk.

4 kommentarer:

  1. Åh, nej. Efter blod, sved, tårer og en hel del hundesavl. Heldige baby, der får den.

    SvarSlet
  2. Jeg håber bare at der i det mindste er en der får glæde af den, og at den ikke bare er smidt ud! Men tak for hjælpen Mette, nu er jeg da i det mindste i stand til at strikke en ny :-)

    SvarSlet